UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Sunday 18 November 2012 - 3 COMMENTS




Assalamualaikum gaizz ._. okay, harini aku sangat dan teramat bosan sebab internet aku sekarang lembab nak mampos -.- and then, twitter aku sekarang tengah limit. Sampaikan aku tak tahu nak buat apa. Haishhhh, aku nak update tutorial yang korang request tu tapi lembab nak mampos internet sekarang ni. Terpaksalah aku cari hari lain untuk update. Okay, again template ni dari Kak Wana. 50% aku edit. Kali ni aku nak buat template aku ni ringan dan kemas.

Terima kasih kepada Sya sebab puji blog aku kemas :3 happy gila. Tak sangka ada orang nak puji. Semalam aku baru dapat berita yang ada orang copy 100% apa yang aku edit dekat template baru aku ni haa. Agaknya dia bukak page sources aku kot. Nak tahu macam mana boleh kantoi? Hahaha. Aku ada code aku yang tersendiri. Agaklah weh nak copy tu.

Masalahnya sama sangat -.- i hate copypig. Macam mana boleh ada wujudnya copypigs. Aku malas nak private ctrl + u. Sebab nanti semua control tak boleh guna. Sebab tulah aku biarkan je. Takpe lah sayang, aku maafkan kau :') Masalah kecil je kan?

Actually, aku tak sabar nak tengok #shoutawards 23 November 2012. Aaaaaaaaaaaaa *U* aku harap time aku nak tengok tu tak ada halangan contohnya ada orang panggil aku =,= aku rasa shout awards lebih best kot dari ASK2012. Just saying. Panjang pulak entry aku kali. Ok, Kbai.





Blogger Little Milyy Shop said...

comel..simple but cute :)

 
Blogger syasandeul said...

Hehe sama sama :))

 
Blogger Unknown said...

@leogurl94 : Thanks :)

@Sya Syahirah : ^,^

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.