UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Saturday 2 March 2013 - 47 COMMENTS



Hello, im here back. Haaaaa betul tak umi kata? umi ada buat freebies skins 'Paradise' Hehehe. this it! Code adalah sama, cuma ubah yang lebih special bahagian header. Comment dulu baru ambil ok. Kalau tak comment dikira mencuri. Copy codes down here.

Labels: ,






Blogger Nurul Husna said...

ouhhh! infinite.. sukanya saya..
jelly saya awak neh wife L..
hehehe. gurau. nice skin!

 
Blogger Unknown said...

@Nurul Husna: Hehehehe jangan jelly :p thankGYU ^o^

 
Anonymous Anonymous said...

Hello kita nak guna.. terima kasih :)

 
Blogger Unknown said...

@NEKOARUMI : Hello, okay gunalah. Sama-sama ^^

 
Blogger Jeniffer said...

lawalah header tuh ~

 
Blogger Syazwani Zulkifli said...

cutenya hehehe, kenapa gambar teentop? kan infinite

 
Blogger Syazwani Zulkifli said...

hehehe :/

 
Blogger Yukiko Damnikaa said...

Ini comel sungguh. Ambil yang ni okey. Kalau guna baseocde boleh tak? kalau tak boleh takpe :) saje je tanya. kalau boleh datang ke blog saya. Bagitahu tau ^^ btw, blog awak comel

 
Blogger Fana said...

cutie pie.

 
Blogger Unknown said...

@Jennifer : Hehe, saya buat sendiri tau XD

 
Blogger Unknown said...

@Syazwani : Hehe, tu just post je. Dalam skins tuh penuh dengan gambar bias infinite ^^

 
Blogger Unknown said...

@Yukiko : Terima kasih puji unnie. Tak boleh la unnie sebab ini full codes saya. Sorry :(

 
Blogger Unknown said...

@Mohd Yusof : Thanks oppa

 
Blogger amirahyusoff said...

cantik skin ni :D
Saya guna ya :)
TQ :D

 
Blogger Unknown said...

@amirahyusoff : Hihi. Gunalah ^^

 
Blogger Syahizaherrah said...

dah copy codes, then nak paste kat mana?

 
Blogger Unknown said...

@Syahizaherrah : Dibahagian html codes.

 
Blogger Dania said...

Cantek sangat skin ni!! Berkenan sangat!! Akak~ Nak guna boleh tak? :D

 
Blogger Unknown said...

Hai! Tak kisah kan saya guna skin ni? Thanks :)

 
Blogger Unknown said...

@Nia : boleh je ^^

@Fatehah Azhari : guna je .

 
Blogger Nur Dania Hidayah said...

@Mayra : Akak! Nak letak macam mana eh? Dah cube kat HTML tu tapi tak jadi? Kena wat mcm mana? Pleaseee help!! Nak sgt guna blogskin yg cantik nih! TT_TT

 
Blogger Nur Dania Hidayah said...

Silap tempa komen lah pulak,,,,hehe..

 
Blogger Unknown said...

@DaNiEyyA : Adik kena revert ke classic template dulu :)

 
Blogger Dania said...

Mayra: Thanks akak!!! Dah guna dah!!

 
Blogger Unknown said...

@Nia : you're welcome ^^

 
Blogger Nurul Asyiqin said...

Thankyou kak . dah lama cari yg mcm ni :)

 
Blogger Nurul Asyiqin said...

Thanks akak :) Ambil ni ya :)

 
Blogger Unknown said...

@nurul : asyiQin : okay sama sama dik. gunalah ^^

 
Blogger naddy said...

nak ! hehe

 
Blogger naddy said...

ambil ni boleh ?

 
Blogger Unknown said...

@NADIAH SOO : ambil je. boleh ^^

 
Blogger Le' Victoria said...

SY AMBIK :)

 
Blogger Le' Victoria said...

SY AMBIK :)

 
Blogger Iman Maisarah said...

akak, saya ambil ni ya? arigatougozaimasu!

 
Blogger Iman Maisarah said...

akak, saya ambil ni ya? arigatougozaimasu!

 
Blogger Iman Maisarah said...

akak, saya ambil ni ya? arigatougozaimasu!

 
Blogger Iman Maisarah said...

akak, saya ambil ni ya? arigatougozaimasu!

 
Blogger Unknown said...

akak , saya guna ya? Hehehe , thankyou

 
Blogger Iyah said...

Assalamualaikum kak :) Boleh bgitau apa font header tu? Kalau boleh, thank you.

 
Anonymous Anonymous said...

cantik sangat lah blogskins ni. saya guna ye, tapi ade edit2 sikit tak pe ye?

 
Blogger Unknown said...

hai awak , saya pinjam blogskin awak ye . Hehehe , tq

 
Blogger Unknown said...

@victoria : alright ^^

 
Blogger Unknown said...

@iman : alright ^^

 
Blogger Unknown said...

@ayu : alright ^^

 
Blogger Unknown said...

@yayah : tak ingat apa dah font tu, hehe sorry.

 
Blogger Unknown said...

@clarissa : okay :)

 
Blogger Unknown said...

@ahmad : alright ^^

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.