UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Sunday 9 December 2012 - 2 COMMENTS

Assalamualaikum, harini nak cakap-cakap pasal cerita Snow White. Wohooo best! Actually cerita ni dah lama tayang dalam wayang. Tapi cerita ni still tahun ni. Aku teringat waktu tengok cerita ni. Time tuh lepas sekolah dengan pakai baju sekolahnya aku pergi masuk bilik wayang dengan kakak aku. Haha. Tengok dekat iklan macam syok. Sebenarnya, bercadang nak tengok cerita 3D. Tapi masa dia lambat sangat tuh pasal tak dapat tengok. Tak silap aku cerita Pirahna 3DD!

Hahahaha, tapi rasanya cerita tuh tak boleh untuk 18 tahun ke bawah. So, tak dapat ah tengok. Okay, redha jelah. Tapi aku tengok trailer Pirahna 3DD agak lucah dan tak senonoh so niat aku nak tengok cerita tuh dah terbantut. Hahaha. Lols ^^. Btw, cerita Snow White ni bukan macam yang dalam buku cerita. Yang *kononnya* ada putera cium Snow White. Tapi cerita lebih kurang macam Narnia sikit. Ada perang-perang. Hahaha. Best gilaaaaaaaaa. Eh eh aku ni macam promote je. Tak tahu lagi cerita ni dah ada CD ke tak. Hmm. Okay, ni last entry for today. Aku nak out dah. Btw, esok aku akan update some tutorials and freebies. Kbai ;_; 

Koleksi gambar. Via Tumblr






Blogger Jeniffer said...

Whoaaa, macam best je citoo ni xD

 
Blogger Unknown said...

@Jeniffer: Best xD

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.