UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Wednesday 5 February 2014 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum,

Top

Bottom

Hahahaha, hebat tak dalam 1 bulan dah dua design aku pakai. Lol. Terasa nak tukar skins sebenarnya, aku tak suka sangat warna pink untuk design aku. sebab boleh menimbulkan rasa jemu. Aku lebih suka blog aku warna grey je semua. Tapi tulah, takkan selama lamanya grey kan? Tu yang aku cuba combine kan warna warna lain macam coklat, biru, hitam, putih. 

Kalau ada yang nak skins lepas tu, for sure lah aku freebies kan. Tapi, mungkin aku lambat nak publish untuk skins lepas tu sebab haritu baru je aku post freebies skins " let her go " itu pun tak banyak sokongan. Tu yang lepu semangat aku nak post freebies skins.

Tapi kalau ada yang nak tu, aku post jelah. Buat apa lah kan simpan code tu lama-lama... aku pun malas nak semak kan code code tu yg post je. Korang pun suka kan? hahaha (( bangga sekejap )) lepu la ayat aku. Lol.

Yang pasal Hiatus, aku memang takkan hiatus blog ni. Sebab ramai yang tak nak blog ni dihiatus sebab banyak tutorial diorang boleh refer kan. So, aku decide blog ni biarkan je. Tapi untuk bulan 1,2,3,4 ni aku akan post tutorial banyak banyak. Sebab aku akan biarkan blog ni berehat sementara aku nak SPM.

Freebies? buat masa sekarang aku memang tak post freebies yela maklum la kan laptop yg banyak apps photoshop segala bagai tu dah rosak camne la aku nak buat freebies. Tunggu la duit aku cukup, nanti aku beli laptop. Time tula aku boleh post freebies segala badak haha (( badak pun boleh ))

Okbye, tu je kot.

  • Maaf penggunaan "AKU" dalam entry ni ye.



Labels:






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.