UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 16 October 2012 - 2 COMMENTS

Assalamualaikum readers. Semasa manaip status baru ni. Ada hujan yang turun dengan lebatnya. Hurm, mean internet dah slow down. Okay, sekarang ni nak cerita pasal PMR. Time 9/10/12 hingga 15/10/12 periksa PMR. Kemain otak aku mangafal macam-macam subjek. Now, dah boleh release tension. Subjek yang paling aku tak berkenan math. Memang susah lagi susah difahami. Belit-belit bukan? haha. Ok, aku nak sambung cerita ni. Waktu aku nak ambil paper math, menggeletar lah jugak.

Time jawab math paper 1 , tak sempat gila k. Time cikgu atau pemeriksa nak kutip kertas. Aku masih terkebel-kebel nak jawab soalan 25 hinggan 40. Banyakkan yang aku belum jawab. Kata ada masa beberapa peratus suruh jawab. Dah kena kutip. Waktu balik rumah, aku bagi kertas aku dekat kakak kesayangan aku yang pandai math *cuma addmath jela dia tak lepas. Hurm, akak aku pun check.. 30 minit kemudian.. akak aku kata aku banyak salah. Hurm, time dengar tu rasa sedih jugaklah. Tapi nak buat macam mana kan? Haih -.- Semua keputusan  periksa math aku ada dekat math 2. Aku harap selama ni yang aku belajar dapat tuah lah ya. Haduyai.

Now, aku nak cerita pasal new look blogskins aku ni haaaa.

-Tajuk tadi, hahaha *ignorekan*


Blogskins ni aku jumpa dekat blog wanaseoby. Kakak korea fanatic dengan kevin woo Ukiss. Skins yang ni paling aku berkenan. Sebab warna dia lembut yang buatkan lagi sebab aku suka skins ni, sebab dia ada navigate yang berisi ruang untuk tutorial. Korang yang rasa pernah dengar lagu blog aku ni, mesti cam dari mana aku dapat. Hahaha. Actually, aku ambil lagu ni dari skins Falling In Love. Dah lama-lama aku dengar. Sedap jugak lagunya. Heeeee. Sekarang tutorial malas nak update. Haih -.- papejela. Dengan internet yang lembab. Menaikkan lagi kemalasan aku nak buat tutorial. Sabar jela. Tapi , bagi yang dah request tutorial tu. Aku akan buat. Say 'Freedom' sebab PMR dah habis. Tinggal ambil keputusan je. Apa keputusan yang aku dapat pun tak tahula. K, dah merefek banyak dah ni. Bye.

Lagu ni dari skins kak wana. Heee :3





Blogger faten.banana said...

Faten pun memang selalu ada masalah rumah tangga dengan math --.

 
Blogger Unknown said...

Sabar jela kan :( math susah . Hurm

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.