UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 20 November 2012 - 3 COMMENTS


Assalamualaikum guys. Harini aku nak share sikit pasal cerita yang aku minat dekat slot Lestary. Kalau korang tengok gambar atas ni, korang mesti boleh teka kan? :) Yes, Mimpi Cinderella merupakan cerita yang aku minat nak tengok sampai sanggup berhenti makan sebab tak nak terlepas episod tu walaupun 3 minit. Hahaha, gila fanatics bukan /lol\ Baru tadi aku TWEET dekat Kak Eina Azman. Huh~ tengok tu dia balas. Rasa terharu pulak. Haha. 

Aku tulis "Tersengeh-sengeh tengok lakonan @Eina_Azman @afiqmuiz92 dalam Mimpi Cinderella". Ecehh, Kak Eina RT tu TT_TT . Cerita tu memang banyak berangan actually, tapi aku enjoy gila tengok cerita tuh , sampai adik aku nak tukar channel pun aku tak bagi. Hoho /Kakak Kejam\ 

Seriously, aku dah tak sabar nak tengok episod minggu depan, pasal kasut Cinderella yang tertinggal tu. Haha. Yang aku geram dalam cerita ni si dua adik beradik tiri Leha. Asyik buli je -,- bengang je rasa.
Lagi tak blah pasal mak tiri dia tuh sibuk nak kahwinkan Leha dengan Haji Hussein. Kalau aku jadi Leha, memang aku lari dari rumah. Haha. Klah excited nak tunggu episod minggu depan sebenarnya. Kbai, Assalamualaikum :)

Labels: , ,






Blogger Balqis Al-Hawariy said...

haha . sye pun peminat fanatik mimpi cinderella :) bhaha . LOL

 
Blogger Unknown said...

@Balqis A-Hawariy : Kita geng :3

 
Blogger Jeniffer said...

Untunglah Eina RT ^^

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.