UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Friday 14 December 2012 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum semua. Okey berkenaan dengan tajuk kita harini pasal.... Okey, straight to the point jela. Tadi ada yang tanya umi tentang blog dia. Aku cuba nak tolong dia, tapi ada email yang tak betul dekat cbox yang dia bagi tuh. Sorry sangat-sangat TT_______TT saya dah cuba untuk bantu awak. Tapi kenapa saya bukak tak dapat? Hmmmmmm :( harap awak tak tersinggung hati dengan saya.

Kepada yang request tutorial. Saya akan makbulkan permintaan anda :) Ecehh ayat macho. Untuk sebarang pertanyaan sila tanya di cbox saya dan saya akan cuba balas. Pastikan Link blog awak betul xD

Maaf kepada yang saya tak balas blogwalking awak. Saya bukan sombong. Saya cuma busy dan ada masalah dengan internet saya. Tolong faham -.- jangan cakap saya ni sombong okey :3

Thanks to ayah sebab belanja makan yang sedap sedap ~ Sayang ayah ^^





Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.