UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 12 February 2013 - 0 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hello guys, harini nak cerita sikit. Haha, malam tadi busy ooVoo dengan fanaliza a.k.a fana or liza. Aku dah tak tahu kenapa dengan fana.. dia asyik buat aku ketawa je. Hahaha, maybe dia dah gilo kot. Hahaha lol. Fana ah cerita macam macam dengan aku haih -.- sampai pukul 2.30 pagi. Aku rasa dia tengah tension tuh, tula pasal dia sibuk nak ooVoo dengan aku.

Syaza Fanaliza Binti Sharul Kamil, kau memang kawan baik aku yang setia hingga hujung nyawa hahaha lol. Ini kes tengok #SetiaHujungNyawa lah ni hahah. Fana, semalam kau lupa nak jawan soalan aku, soalannya berbentuk "Fana kau sakai laut, asal kau gelak je?" Seriously, fana langsung tak jawab soalan aku. Hihihihi, rasa nak lempang je budak berlesung piptsss ni. 

Fana aku post harini harap kau baca okay. Jangan lupa jawab soalan aku tuh hahaha. *Macam penting je* fana aku tahu kau suka Gi Kwang Beast kan? Hahaha ni ada sikit gambar gif. Gerenti kau melting. Hahaha, btw malam ni kalau tak busy jom kita ooVoo lagi okay? Hehehe sayang Syaza Fanaliza ketat ketat.

Bye. See you soon haha lol.






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.