UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Wednesday 13 March 2013 - 3 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Mom, i wanna go with you....

Assalamualaikum. Sebenarnya bukan sahaja birthday Myungsoo harini. Tapi harini memang tepat genap 1 tahun ibu saya meninggal dunia. Ya, Allah. Hanya kau saje yang faham perasaan ni sekarang ;_; Orang yang aku sayang, orang yang paling rapat dengan aku. Pergi meninggalkan aku.

Tak sangka masa berlalu dengan begitu cepat sekali. Sampaikan tidak sedar 1 tahun, ibu saya tidak bersama dengan family lagi. Sayu je rasa bila cerita pasal orang yang paling kita sayang pergi begitu sahaja. terasa dekat hati ni. 

Al fatihah buat Puan Zulaikha Binti Baddderon. Meninggal pada 8.00 pagi. 13/3/2012. Jasamu akan selalu dikenang. Semoga rohnya di tempat di kalangan orang yang beriman :') Amin...

Dah tak tahan sebak didada. Klah bye. 

Labels:






Blogger M I R A ♥ said...

akak , sy harap akak tabah utk meneruskan perjalanan ye kak . sy fhm perasaan akak . sy pun sedih bile dngar cerita akak :'(

 
Blogger Unknown said...

semoga menjalani hari-2 yg ceria walaupun segunung dugaan mendatng :') I know, awak seorang yg kuat, Mayra :)

 
Blogger Unknown said...

@Miera Amiera ♥ : Terima kasih sayang :')
@Mimi Amira : Terima kasih :') saya jugak berharap saya dapat jalani hidup.

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.