UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Monday 25 March 2013 - 0 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Assalamualaikum blogland! wah nampak gambar  atas tu?! Whoaaaaaaaaaaaaaaaa, infinite dah ada mini album lah ._____. nak jugak! naaaaaaaaaaaaaak ;_; saya harap saya dapat album ni. Kalau beli mestila mahal, harap ada orang hadiahkan album ni untuk saya T____T

Kalau ada orang nak hadiahkan...............sobs sobs tak tahu nak cakap apa. Terima kasih gila gila kot. Tapi tuh semua mustahil... maknanya saya kena usaha sendiri, kumpul duit. Dah cukup baru boleh beli. Sekarang tengah gila gila Infinite so harga tu ketepikan .___. hehe.

Yela tuh harga nak ketepikan -,- cakap je lebih saya ni, bukan buat puns. Ingat nak kerja, tapi saya ni Kemetot + comel *Alahai Sakai* maksud saya, saya ni pendek macam budak budak ._. jadi saya tak pasti ada tak orang nak ambil saya kerja keke ;~;

Lagi satu persoalannya. Saya ni sekolah. Macam mana nak kerja hahahahaha lol. Sedih je rasa kekekeke. Sedihnya Myungsoo tangkap gambar dengan popuan seksi tadi~ Tgk >SINI< sedih gila kan? Dah la main touch touch. 

Myungsoo kalau awak sayang #TeamBiniBiniMyungsoo jangan touch touch k. Kalau producer suruh jugak. Kasi flying kick @ cakap macam ni :

Saya sayang Bini saya, jangan suruh bukan bukan.

Hahahahaha, Lawak pulak weh entry aku kali ni sakai sakai gila hahaha, harap takde sape yang terasa hehehe, Goodnight blogland! xoxoxo.





Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.