UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 28 May 2013 - 8 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Assalamualaikum, entry kali ni bukan untuk cari gaduh, cari pasal dan sebagainya Tapi untuk bagitahu hal yang patut dibagi tahu. Okay macam ni. Saya mintak maaf sangat sangat dengan owner skins gambar bawah ni. Saya tak berniat nak gaduh ke hape. Cuba tengok balik skins yang saya pakai harituh dengan yang ni . Sama kan? saya tak tahulah macam mana dia boleh bina skins yang agak sama dengan skins saya dan kesemua sidebar image pun boleh sama -,-



Setahu saya , saya tak freebieskan pun skins yang saya pakai tempoh hari. Dan saya juga tak freebieskan langsung sidebar image saya tu. Tapi macam mana awak boleh dapat? Saya privatekan account imgur saya. Macam mana awak boleh dapat? Saya malas nak panjangkan isu ni. OK. Lagipun dia dah selamat publish skins dia. Nak buat macam mana lagi kan? OK, tengok gambar bawah ni... serupa kan? emm emm emm.

Kalau awak memang nak freebies skins ni tolonglah cakap direct dengan saya. Takde masalah, saya boleh bagi skins ni dekat awak. Tapi bila sampai awak bukak page sources dan ambil code code saya. Ini memang melebih. Takde sape shout dekat cbox dan tanya nak code skins ni dan sebagainya. Jadi saya mintak sangat , kalau awak nak sesuatu tolong ambil dengan cara yang lebih elok.



Malas nak cakap dah. Pandai pandailah awak fikir yang mana yang baik dan yang mana yang buruk. Saya tukar skins baru kerana isu ni. bye.






Blogger sabrinashekhahmad said...

sabar ye :D

 
Blogger Unknown said...

@Sabrina SA : mencuba :))

 
Blogger Unknown said...

Mira nmpk lama dah skin tu , but , i thought Mayra tahu.

 
Blogger Unknown said...

@Mimi Amira : Yeke? saya tak perasan pun skins tu ada. Saya baru je jumpa. Tak sangka dia boleh copy 100% :(

 
Blogger atiqahjaidin said...

Mira pernah bagi skin ni sbg freebies ke? sbb agak curious la. sebijik sama.

 
Blogger Unknown said...

@AtiqahJaidin : Seriously tak pernah freebies kan skins tu. Takde langsung mintak atau tanya nak skins tu.

 
Blogger farizah said...

Sama sangat..huh.. masalah betullah mereka2 yg copycats ni..menyampah betol...sabar jelah

 
Blogger Unknown said...

@Farizah : Sabar jela kan nak buat camne lagi :/

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.