UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Sunday 19 May 2013 - 0 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hello there, mesti korang pelik asal aku post banyak banyak ni macam semak je home korang kan kan kan? Actually harini aku nak manfaat sikit guna laptop kakak aku ni haa. Eceh jakun dah lama tak guna laptop. Kena ambil kesempatan sikit guna laptop dio ni hehe.

Okay direct nak cakap, dah lama tak update tutorial + freebies + freebies skins. Ugh, ikutkan hati ni nak je update tapi sebab guna laptop orang ni bahan bahan nak buat freebies semua ada dekat hard disc laptop yang rosak tuh. Pepaham jela.

Terima kasih kepada yang sudi comment dan guna skins aku tuh ha ha ha -- (( macam babun lepas kandang )) Tak sangka ada yang nak pakai isk isk. Tak lawa mana pun. Sorry kepada yang cbox dekat aku tu. Bukan tak mauu balas tapi takde masa untuk check semua benda bila guna laptop orang ni.

Sekali lagi sorry.





Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.