UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Saturday 30 March 2013 - 0 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hai semua. OK. Sebenarnya dah lupa pulak nak update "New Look" ni ha ha ha. Mesti semua pelik kenapa title tuh saya tulis New look untuk April. Kan? OK. Tu just for new look bulan 4 je. Nanti saya malas nak tukar T.T apa saya cakap ni lol. 

Tak sangka ramai yang tanya macam mana nak buat skins macam saya ni T___T sorry tak dapat jawab macam mana nak terangkan.. nak cakap pun tak pasti hm. Sebenarnya untuk buat skins macam saya ni ikut inspirasi sendiri dan idea dalam membina satu skins.

Uyo ayat profesional lol :b Bila saya dah buat new look untuk bulan 5 insyaallah. ((tak janji)) saya akan freebies kan skins ni jugak hehe. Mohon jangan berharap hehe :D Saya terapkan warna coklat lebih dalam skins ni ;~; 

Idea skins ni timbul ambil tengok blog choco choclate haha. Sebenarnya blog tu jual coklat. Tapi tengok blog dia. Rasa macam nak buat warna coklat la -,- *tak boleh bla* Hahaha tu je nak cakap. By the way, cuti sekolah dah nak habis. Bukan dah nak habis -,- memang dah habis. So esok last cuti.

Kena prepare lah ye barang sekolah. Ugh. Minta maaf sangat sangat pada yng request tutorial circle hover tuh. Saya tak dapat buat tutorial tuh sebab tuh bukan tutorial saya. Tapi awak boleh pergi ke sini -> http://wanaseoby.blogspot.com/2012/12/circle-hover-effect-2.html untuk tutorialnya ok. Terima kasih sebab menanya. Kbye.

Labels:






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.