UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Saturday 27 July 2013 - 0 COMMENTS


Hai sekian lama tak mengupdate blog yang usang ni. Kali ni nak update sikit jelah. Ohkay sebenarnya ada skins yang lepas nak update. Tapi malas nak edit semua tu bagai bagai hm. Tengok lah next week kalau ada masa aku mesti update skins tuh T.T

Aku sebenarnya nak sesuatu...... berkenaan cbox aku tuh. Okey, ramai kan yang post kat situ kan? Aku mintak maaf sangat sebab tak dapat nak balas. Bukan pasal malas. Tapi sebab sibuk dengan persiapan hari raya. Tu yang jarang online tu. Kalau aku online pun mesti guna phone. Itupun twitter jelah yang aku bukak. Sedih tengok life aku sekarang kan uhuuuk ;_;

Okey, yang pasal tutorial pulak. Aku dah takde idea yang berjalan jalan dekat kepala otak aku ni. So, aku harap korang bagi la idea nak buat tutorial apa. Insha Allah aku tolong korang buat tutorial tu. Okey, yang lagi satu ni pasal "Aku Sombong?" tolonglah jangan nak mengamuk dekat cbox aku ni dengan tulis benda yang menyakitkan hati. Benda yang aku tak buat. Pls jangan jadi budak budak pra matang -.-


HAPPY IFTAR TO ALL MUSLIM






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.