UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Friday 27 December 2013 - 4 COMMENTS

Assalamualaikum, hai dan selamat kembali. Hai, hari ni saya nak perkenalkan new look baru saya untuk new year ^^ macam cantik je macam comel je.Hehe, saya terapkan warna warni dalam new look saya sekrang ni. Harap korg pun suka ceh. 

Sebenarnya, banyak skins yang saya ubah semua lebih kurang sama. Saya nak buat dengan begitu menawan dan dahsyat tapi saya ni masih baru belajar coding coding ni semua. Mungkin makan masa yang lebih lama untuk belajar coding yang lebih power & superb. Ceh



OK. Actually ada lagi satu skin yang saya nak publish harini. Tapi, belum lagi edit dan buang apa yang patut. Mungkin agak lewat malam baru boleh publish. Btw, petang tadi baru je update skins yang dulu saya pakai, jemput comment dan jemput pakai hehehehe ini die ----> http://umihumairayusof.blogspot.com/2013/12/skins-sparkle-day.html

OKBYE. Nanti saya update skins seterusnya ;_;

Labels:






Blogger Nor Syafiqah said...

woahhh. suka blog awk . hihi ^^

 
Blogger Unknown said...

thank you darl :)

 
Blogger Anis Yuhana said...

simple n cept loading ^^

 
Blogger Unknown said...

@yuhanax: hehehehe, terima kasih ^^

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.