UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Friday 15 November 2013 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum semua. Okey sekian lama saya tak update ni. Nak la post something. Okey, by the way kakak saya dah balik dari politeknik ada la "can" sikit nak guna laptop. Esok maybe saya akan publish tutorial. Buat masa sekarang ni saya tengah buatdesign baru untuk blog saya ni. Saje je
nak update style baru untuk bulan November ni hehe.

                             

Saya akan publish jugak skins saya yang baru saya pakai lepas.... malas nak biar lama lama dekat tumblr tu yang kalau boleh nak post cepat cepat. Semalam baru je update skins WATTOY. Hope korang suka la kan. Saya bukan reti sangat nak buat skins yang unik unik jadi saya guna basecode yang sama je.

Btw, sekarang ni saya tengah nak buat new look untuk bulan november ni. Nak buat ikut design tumblr. Amacam? bunyi nya macam okay ke idok? Hehehe. Act, tahun depan saya SPM jadi saya tak boleh terlalu tumpu pada blog, twitter, instagram dan pelbagai lagi. Mungkin blog saya ni akan saya hiatus buat sementara.

Sebab kalau terlalu tumpu dekat blog, pelajaran pun entah kemana T_T hehe cries ;;


                              

Okay harini kan keputusan UPSR dah keluar, kebetulan ada adik saya yang ambil periksa upsr tu tahun ni. Dia dapat 2A2B1C. Okay not bad la kan? dulu saya 1A je -.- haha camne boleh kalah ni? lol. Btw, tahniah ye dik oi. / aku tulis kat sini sebab adik aku rajin stalker blog ni / 

Tahun depan giliran saya dengan luqman periksa besar. Ya Allah, macam tak percaya je tahun depan saya ambil SPM. Dah la menentukan masa depan saya. Entah apa lah saya dapat. Ya Allah, seramnyaaaaaaa. Apapun usaha tangga kejayaan. Kenalah berusaha! Yeah!

                              

Ok bai bai semua. Penat dah ni >.< / merepek seketika / kkboi.





Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.