UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 25 March 2014 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum,


Hai bloggerians! dah lama tak jumpa sama kamu semua. Hihi, mungkin ada yang fikir blog ni takkan diupdate lagi. sobs sobs sedih je dengar. ok ok. sempena cuti 1 minggu yang tak berapa nak lama ni. Saya nak update tutorials dan skins yang lepas ._. skins yang baru saya pakai ni semua basecode dari skins saya yang dulu dulu tu. disebabkan malas sgt nak tukar coding jadi saya pun tibai je code lepas. rasanya bukan sama kan ? haha

Skins terkini ni saya buat warna pink sebab dah takde idea nak buat warna apa. Asalnya skins ni warna oren tapi tukar punya tukar rasa macam "comel je" "cantik je" tu yang tercetus warna pink. lepas ni ntah apa warna la saya guna. selalu yang korang nampak mesti warna " grey, grey grey dan grey" macam takde warna lain pulak kan.

Skins saya semakin lama semakin simple sebab dah takde idea nak buat kawaii kawaii lagi. Mungkin korang ada idea? share share....haha. ok jap lagi akan update tuto. we'll see ya :3

Labels:






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.