UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 6 May 2014 - 0 COMMENTS

macam comel je -.-

Haaaa cantik tak new look kali ni? aku ni memang asyik guna basecode yang sama je -.- takde identiti haha. tak pernah kan aku buat skins warna biru biru ni, asyik aku guna warna grey grey dan grey memang bosan lah kan. so aku pikir untuk new look bulan 5 ni aku nak buat kelainan sikit (( alah semua mcm sama )) aku ada buka satu tumblr ni memang penuh dengan warna biru. dia pun memang dah siap tulis lagi kat bio dia yang dia addict gila dengan warna biru ni. org tu kan suka reblog gambar yang semuanya warna biru....... so disitulah tercetus idea aku ni.

Mungkin ada yang pelik dengan aku kan? yela sebab haritu baru je tukar skins sekarang ni tukar lagi..... ada sebab aku tukar sebenarnya, yang haritu punya skins tu aku guna basecode dari skins org lain. so aku pikir dua tiga kali memang serius aku cakap aku rasa tak selesa pakai skins orang so aku edit main hantam code ni bedal bedal asal jadi ye dok? haha

Kali ni punya design memang nampak sangat simple sebab otak aku ni tak dapat nak mencetus idea lebih luarbiasa (( lah sangat )) aku memang lah kalau buat skins memang suka warna soft soft atau lebih senang korang nak tahu iaitu color pastel eceh. Dulu pernah terpikir nak buat skins warna gelap contoh macam warna hitam hahaha tapi tak cantik doh aku buat seriously aku memang tak tahu nak main color gelap2 ni.

so penat aku bebel ni aduh letih tangan ni menaip haha. so aku nak promote lah skins yang dah freebieskan untuk korang. mungkin dulu blog ni selalu org view skrg dah berkurangan sebab aku dah lama tak online tu yang org pun malas dah nak follow blog aku yang comel ni (( lah sangat ))

nah skins free je, aku malas nak minta bayaran lagi pun aku buat ni dengan ikhlas *ceh*
  1. http://umihumairayusof.blogspot.com/2014/04/skins-beloved.html
  2. http://umihumairayusof.blogspot.com/2014/04/skins-cupcakes.html
  3. http://umihumairayusof.blogspot.com/2014/04/skins-skyscraper.html
  4. http://umihumairayusof.blogspot.com/2014/04/skins-new-york.html

Labels:






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.