UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Monday 29 October 2012 - 2 COMMENTS


Assalamualaikum semua dan readers sekalian. Harini aku nak story morry pasal my "L or Myungsoo" aku ni. Hahaha. Aku kenal dia ni bila aku tengok music video "Paradise". Wowww! tengok gambar gif tu, dari salah satu scene paradise. Aku memang tengah gila dengan "INFINITE". Haha, haritu aku baru je tengok The chaser. Best jugak! tapi laju sangat video tu. Sampai aku tak dapat cari mana "L" aku hahaha. Asyik ketawa je kan? ignore* 


Handsome tak? haha. promote pulak -.- folder aku sampai penuh dengan gambar diooo ni. Gila punya pasal. Hahaha, aku ambil gambar-gambar dia dari tumblr. Boleh tahan, ramai suka dia. Semalam baru check account dia dekat "me2day". Ramai benor yang tag dia 'Omo~~ handsome'. Jeles sikit lha. haha =.=

3 minggu lepas, aku ada pergi kedai majalah. Aku nampak gambar Infinite dekat depan. Niat aku sebenarnya, nak beli. Tapi duit tertinggal -.- sian aku. Time aku pergi kedai majalah lain.. duit dah bawak segala bagai, tapi majalahnya dah habis -.- hmmmm. sabar jela. Sekarang ni aku tengah buat account me2day. Nak tengok whats happening diorang. 


Bila konsert infinite nak diadakan dekat malaysia? aku nak pergi. Hmmmmmmmmm. Kempunan lha aku. hahaha, k lha, bye :3 ilovemyungsoo :*

Terima kasih kepada yang follow blog aku aku. Dah mencecah 220 followers! Thanks again :)









Blogger CaptainHook said...

hai! bce post ni. :)

 
Blogger Unknown said...

hai , thanks !! :3

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.