UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 12 February 2013 - 1 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hello hahaha again again again aku je yang post. Okay hari ni mood tak baik sikit hahaha lewls sebab ada orang yang telah membuat statement yang tidak munahsabah ye. Iaitu dengan menulis seperti :-

Budak blogger sememangnya skema

Siapa je yang tak marah kan? Hahaha, aku baca statement ni pun aku bengang. Boleh pulak dia cakap macam tuh haha kau memang sakai gila ! Tak sangka aku ada yang cakap macam ni haih. Orang wujudkan blog untuk ceritakan pengalaman, tips, tutorial, ilmu. Ni kau boleh kata kite orang SKEMA ? what the fish. 

Ingat dia dah bagus sangat ler tuh. Isk isk menyampah dan geli pulak nak dengar. Isk gatal telinga aku nak dengar. Nasib baik aku ni jenis yang tak naik angin. Kalau aku ni jenis naik angin... memang ah tangan aku dah sampai dekat muka hahaha. 

Tak pernah rasa kan? Haha, lebih baik kau diam! jangan nak cakap macam macam. And jangan nak mengutuk suka hati kau je " budak blog........ bla bla bla " Memang ah confirm kau kenapa spak dengan blogger lain ._. Tengok ah mak kau pun cari resepi dekat mana? blog kan? 

Haih jap lagi entry ni aku nak post dekat profile kau. Kejap lagi kau kena. Padan muka kau. Tu la memandai je buat statement paling sakai dalam dunia. Aku dah malas nak layan mamat kempro cam kau ni.... isk isk.

Kbai, sekian dari saya.






Blogger Unknown said...

@Sophia : I'll try ._.

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.