UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Sunday 17 February 2013 - 0 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Wahai L.Joe kakak gua fanatic gila dengan lu sampai beli semua album lu. Haha lewl

Hi guys. esok sekolah right? so aku kena pulangkan cd yang aku pinjam dekat meon, wana, syaza. Okay sebenarnya aku pinjam cd diorang and then aku kena pulangkan balik ;_; cd yang aku pinjam adalah seperti berikut : 

  • Meon :Zaiton Ceritaku 
  • Wana : Istanbul Aku Datang
  • Syaza: Flying without wings korean drama


Har har esok memang aku dah janji nak pulangkan balik cd cd tuh semua. Semua movie tuh aku dah tengok. Best jugak. Kecuali cerita "Zaiton Ceritaku". Sebab aku tak faham apa yang nak disampaikan haha lewl. Btw, Thanks to meon, wana, syaza sebab sudi pinjamkan dekat aku.

Jangan risau ah, tak rosak pun cd cd tuh semua. Aku jaga baik baik tauuu. Heeeeee ^_^ 

Labels:






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.