UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Wednesday 27 March 2013 - 2 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Assalamualaikum semua. Hai ! sebanrnya dah janji nak update malam ni hahahaha. Okay, terima kasih pada sesiapa yang sudi follow blog saya yang tak seberapa ni. Happy 400 follower. Btw, saya akan cari siapa yang follow blog saya pada 450. Hehehe tapi tuh coming soon. 

Terima kasih ya anda anda semua sebab follow blog ni. Walaupun blog saya ni banyak citer citer bodoh bodoh je haha. Annoying story lah katakan. Okay, kepada sesiapa yang request tutorial dekat twitter saya tuh. Nanti saya akan buat tutorial.

Tapi saya kena beli topup broadband dulu. Sebab sekarang broadband saya dah nak habis MB. So, saya akan update tutorial yang korang request tu minggu ni jugak. Memandang cuti 1 minggu dan kebetulan tak tahu nak buat apa dekat rumah. Jadi saya akan update ler macam dekat blog tercinta ni hehe.

Untunglah pada yang balik kampung tuh. Saya tak dapat balik kampung time cuti cuti ni sebab ayah saya kerja. So stay dekat rumah jela. Mengemukkan badan + menaikkan berat badan. Ini jela jadual yang aku buat dekat rumah :

Makan, Tidur, Kemas Rumah, Tengok TV, Online

Hahaha!! happy moment tengok saya ni kekeke ;~; Saya rasa entry saya kali ni agak panjang -.- Saya rasa macam saya baca sorang sorang jeh XD Kbye blogland~

p/s : Yang nak freebies skins lepas tu nanti saya update! 

Labels:






Blogger Fana said...

Yeah (y)

 
Blogger Unknown said...

@Fana : Kenape?

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.