UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Monday 5 August 2013 - 0 COMMENTS


Assalamualaikum, bila cerita pasal new look ni. Aku tertanya tanya kenapa mesti aku buat warna grey? dan kenapa semua new look aku lebih kurang sama je ? Okay. itu soalan cepumas. Cepumas lah sangat =.=" Okey, sekarang pun tengah nak masuk waktu imsak dekat area Shah Alam. So makan lah kenyang kenyang selagi belum imsak ni ye.

Okey, new look aku kali ni tak comel langsung. Aku terapkan warna abstrak sikit. Nampak macam bling bling mata orang yang masuk blog aku. Kekekekekekeke. Terima kasih yang tolong bagi idea yang bernas dekat twitter. Aku hargai sangat. Aku ada jugak guna idea dekat twitter. Terima kasih sekali lagi.

Bye. Lol.

Labels:






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.