UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Sunday 11 August 2013 - 2 COMMENTS


Assalamualaikum dan selamat petang. Aku post benda alah ni untuk bagitahu kepada pengguna blogskins.com bahawasanya aku dah deactive account blogskins.com/me/umi_humaira ni ye. Harap maklum. Semua skins skins tuh aku nak buang. Aku akan bukak account baru atau pun aku akan kemas kini account lama ^^ 

Saje je buat suspen haha. Aku bukak blogskins tapi, aku langsung tak update apa apa. Aku akan cuma update skins skins yang aku baru buat dekat blog kesayangan aku ni je. Mungkin aku tak nak pengubah pengubah terhandal di luar sana mengubah skins aku jadi belacan a.k.a buat skins aku macam dia punya.

Aku rasa macam aku ni dah takde function pergi tulis dekat sini bukan serang dia. Bukan orang nak baca entry aku yang sakai lagikan sakel ni. Hahaha. Okey sekarang aku nak cerita pasal account ask.fm aku pulak. Ok begini, disebabkan ramai sangat mengarut mengarut tulis "hai", "hey", "buat apa?" dan sebagainya. Aku nak deactive jugak account ask fm aku tu.

Aku buat ask fm tu khas untuk blogger blogger aku yang nak menanya nanya. Tapi ni sebaliknya. Orang putih dok sibuk menanya aku dengan budak anon yang tah hape hape. Menyakitkan hati kadang kadang pertanyaan diorang / isk isk/ 

Okeylah bye. (( Maaf lah kalau ada yang terasa dengan entry aku ni hahaha ))



Siapa yang sibuk menjawabkan message aku ni. Hahaha dah cukup rajin ye awak ^^ muahh :*





Blogger esha reekay said...

Cantik blog awak. Pakai blogskin ya?

 
Blogger Unknown said...

@esha : yupp sayang ^^

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.