UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Friday 9 November 2012 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum dan annyeonghaseyo to everyone. Harini aku gembira gila gila ;_; hahaha, tapi sedih sikit lahh sebab twitter aku kena limit 1 jam lepas. Eeeee, geramnya! :3 aku nak cerita benda gembira dulu ah. Benda yang buat aku gembira ialah sebab esok nak jalan-jalan. Sabtu pulak aku nak pergi balik kampung dekat Melaka. Ohhh! miss gila dengan kampung dekat sana. Minggu lepas, balik kampung dekat Kedah. Best jugak. Aku rindu gila dengan nenek aku. Dah lama tak jumpa dia. Rindu dengan masakan dia.

Dua tiga harini aku terasa nak melancong. Kebetulan nak balik kampung sabtu ni. Okey, jalan-jalan sekali lah jawabnya. Yeeeeepie! i'm happy much :* Now, aku nak cerita pasal new skins aku ni haaa. Okey semua skins ni aku yang bega. Ni skins dari Kak Wana. Hahaha. Aku memang suka guna skins dia. Semua awesome! :3 Aku rasa tahun ni aku dah tukar template dah lebih 20 kali. Whoaaa! menjerit sikit :p Tengok gambar bawah ni. Hehehe.

*Tajuk tadi , wkwkwk.*

Amacam korang? comel gila kan? :p hahaha. Perasan pulak! :3 Border tu aku ambil url dekat Wana jugak. Korang tahu tak lagu blog aku ni? hahaha. Lagu Cher Llyod- Want U Back. Colurful kan? Macam Funfair. Hihi. K, lahh banyak cakap pulak itew. *ayatgediks*. Tata everyone.

New skins, i'm happy awwww :3








Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.