UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Wednesday 19 December 2012 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum, kali ni memang aku nak update untuk yang ke-akhir harini nih. Bukan maksud nak hiatus tapi kalau dah dapat keputusan periksa mulalah ayah tak bagi online -.- kalau baik keputusan baru ayah bagi kalau tak pandai- pandailah aku hidup lewls. Sekarang dah pukul 12 pagi tepat hari aku ambil result PMR. Okay, esok aku datang pukul 10 dekat sekolah. Actually banyak perkara yang aku nak selesaikan esok. Tengok list bawah ni :-


  • Daftar lesan motor
  • Ambil Result
  • Pergi kedai lewls
Sebenarnya, aku takde langsung feeling nak ambil result. Muka aku pun dah blur macam trollface.jpg hahaha. Yang aku cuma harap tak ada yang gagal dan aku target mesti ada A. Esok aku harap takde sape yang tanya result aku camne. Baik ke buruk ke? aku harap tak ada yang tanya. That's all. Sebab aku tak suka bila ada orang tanya sibuk dia sebarkan dekat orang. Okay, pantang gila dengan orang macam tuh. Harap takdelah eh? 

Pertanyaan paling famous:-

Esok nak pakai baju apa ?

Aigoo, sebenarnya, aku pun tak pasti kena pakai baju apa. Ada yang kata pakai baju sekolah. Kang kalau aku pakai baju sekolah. Aku sorang je yang digelar manusia yang pelik di sekolah lewls. So, aku ikutlah cakap kakak aku , dia kata pakai baju bebas. YESSS! tak payahlah aku nak gosok baju. *Pemalas* Mungkin aku pakai seluar track dengan baju sukan je kot. Ahhhh, baju tak penting yang paling penting adalah slip keputusan yang aku kena baca lol. Aku harap semuanya baik. 

Aku tak nak ulang kesilapan yang dulu. So sad ~ bila ingatkan balik. Aku rasa macam hidup ni dah tak berguna lagi T^T okay, banyak aku merepek. Hmmmm, dulu UPSR aku cuma 1A je. Sedih gila ._. okay, harituh percubaan PMR aku, aku dapat 1E okay bagus sangatlah tuh keh keh. Nak tahu apa yang E tuh? E tuh mata pelajaran math. Sebenarnya, aku ada sikit trauma dengan math. Panjang ceritanya kalau aku nak cerita sekarang. Tapi memang aku ada trauma dengan math. 

Aku tak boleh ada orang tekan aku, bukan tekan macam button follow. Means, aku tak suka ada orang paksa aku hafal formula or apa-apa. Jadi, aku kena chill dulu bila aku dah tak stress baru aku boleh buat latihan or hafal formula. Memang cerewetkan? Tapi itulah hakikatnya. Haishhhh -.- Klah, aku dah nak off. Kang tak boleh bangun pulak esok nak pergi amik result. 

Kbai, loves umi <3

Mood: Weird

Labels:






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.