UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 18 December 2012 - 0 COMMENTS

Tumblr_mdtot09pyr1r6jt7to1_500_large

Assalamualaikum, hai semua ^^ sebenarnya, aku dah takde idea nak update blog ni. Lepas tuh title tuh pun aku dah tak tahu nak tulis apa. Harini aku pergi beli internet untuk 1 hari. Hmmm, aku update kejap kot. Nanti 19/12/12 kena ambil result. Heh, aku tak seram langsung nak ambil result. Aku dah tak tahu apa kena mengena dengan aku. Macam bodoh je -.- Nak kata pandai taklah tapi aku macam tak kesah dengan result aku. Keluarga aku pun bukan ambil kesah pasal PMR ni. Yang diorang kesah pasal SPM mungkin sebab itu yang menentukan kerjaya dia untuk masa hadapan.

Erghhh, aku dah ngantuk sebenarnya tapi sebabkan internet 1 hari ni aku kena main puas-puas jadi aku takdelah rasa rugi sangat bila dah tamat tempohnya. Biarlah mata aku macam burung hantu LOL. Aku masih manusia bukan burung? -.- toinkkk toinkk





Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.