UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Monday 31 December 2012 - 1 COMMENTS

Assalamualaikum, pejam celik pejam celik. Dah hujung tahu dah. Tak sangka nak pergi ke tahun seterusnya iaitu 2013. Dear 2012, Saya sentiasa merindui awak. Awak ada waktu saya sedih, gembira, perit dan lain lain. Saya sangat merinduinya. Sekejap lagi bakal pukul 12 pagi. Terasa nak flashback masa masa yang lepas ._. Dalam banyak banyak tahun. Saya paling sayang dengan tahun 2012. Sebab banyak pahit manis bersama.


Dear 2013, saya akan melalui pelbagai kenangan yang terindah dan terpahit. Bila dah 2013. Saya akan berumur 16 tahun. Okay terasa diri ni sangat tua xD hahaha, boleh pulak pikir pasal tuh. Tahun depan saya free. Bebas daripada periksa yang besar besar. Tapi bukan bermakna saya akan tumpukan dekat blog sahaja. Saya kena tumpukan perhatian dalam pelajaran sebab 2014 akan datang saya SPM. 

Azam 2013 saya:-

  • Nak tumpukan perhatian dlm pelajaran
  • Jaga prilaku
  • Tak nak hang & enjoy2 sebagainya
  • Nak perbaiki math


Matlamat saya:-

  • Nak keputusan yang terbaik dlm SPM
  • Nak tinggi hehe
  • Nak jadi kebanggaan keluarga


Maafkan kesalahan saya dalam ejaan :p

Kbye<3

Labels: ,






Blogger Unknown said...

@Aku tertanya-tanya : Same like me ^^

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.