UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Friday 28 December 2012 - 2 COMMENTS

Assalamualaikum, hai hei hoi hye hui hey hello bonjour hello dll. Hahaha, mengarut je bebanyak ni. Okay nak citor sikit pasal new look my blog. Aigoo, comel kan? haha, merepek *ignore* sebelum new look saya ni, saya guna warna hijau ^^ tapi ubah sikit jela. Sekarang ni saya promote warna grey. Saya nak buat blog saya macam blog saya yang dulu sekarang dah delete. Tapi tuh kisah lama. Actually, blog ni masih baru, belum sampai umurnya 1 tahun pun. Hik hik -,- Saya nak buat freebies skins yang dulu, tapi dah terlajak ubah code itu pasal tak jadi nak bagi skins untuk followers dengan pengguna blogskins.com 

Haha, sorry sangat tak dapat bagi freebies skins. Tapi saya akan update freebies yang lain lain pula. Okay, request header buat masa sekarang ini ditutup. Harap maklum. Mesti ada yang tanya macam ni:-

Kenapa ditutup ?

Okay jawapannya: Sebab musim cuti dah nak berakhir dan saya nak fokuskan dalam pelajaran. Walah ayat. Euw euw euw. Dah naik form 4 ni dah tak boleh main main. Kena fokus dalam pelajaran dan siap sedia untuk hadapi SPM 2014. Hoho, nampak lama tapi sekejap je ._.

Sekarang tengah confuse sama ada nak masuk sekolah menengah biasa atau sekolah vokasional. Actually, saya dah request untuk ke sekolah vokasional. Kalau dapat saya sekolah sana. Tapi kalau permohonan saya tak dapat. Saya sekolahlah dekat sekolah biasa. Nak buat macam mana, tak ada rezeki. Bhahahaha ;b

Sebenarnya, saya dah lari daripada tajuk ni. Hhaa, btw saya sayang orang yang follow blog saya atau sering baca entry blog saya. Hihi. Sayang awak.... kbai.

Labels:






Blogger Nabella said...

HAI Kak , I wish u a good of luck untuk f4 nanti . muahh :*

 
Blogger Unknown said...

@Wawa : Hai ^^ Thanks :*

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.