UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Monday 18 February 2013 - 0 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Hi, three post for today. Okay la dah nak pukul 12.00 dah ni ;_; aku dah kena tidur sebab esok sekolah. Kang tak boleh bangun pulak -.- Harini aku cuma sempat publish skins yang baru. Sebenarnya bukan baru tapi aku cuma ubah dan tambah sikit codes.

Sebenarnya aku dah lama tak publish skins yang berwarna grey. Aku memang suka warna grey, hijau and etc. Hahah, kali ni simple je aku buat. Malas nak rimas rimaskan blog. Nanti mulalah ada yang post dekat cbox cakap blog aku itu ini and bla bla bla. 

Lagi satu hal aku nak cakap, skins ni baru lagi dalam proses nak baiki. Actually, belum siap semuanya. Saje je publish awal sebab dah tak sabar --' Okay, itu je kot aku nak cakap. Btw, esok sekolah so belajar rajin-rajin tawww sayang korang :')

Exchanged link? letak url umi dulu. Nanti umi letak url korang, Tapi kena cakap la eh dekat cbox. Kbai 

Labels: , ,






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.