UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Saturday 10 August 2013 - 0 COMMENTS


Assalamualaikum, again aku tukar layout. Sebenarnya bukannya aku tukar layout pun. Aku cuma tukar sikit sikit je. Entah kenapa rasa bosan dengan colour hijau yang lepas tuh. Itu sebab terasa nak tukar. Hahaha. Amacam hari raya korang? Best tak? 

Tahun ni macam biasalah aku raya balik melaka jumpa saudara semua. Tapi serious talk tahun ni lebih best daripada tahun lepas ;___; tahun lepas rasanya macam hari raya dah tak wujud bagi aku. Tapi tahun nampaklah bestnya hari raya. 

Cuma tahun ni aku tak dapat banyak duit raya. Hahahaha. Maklumlah bila umur dah meningkat ni kurang orang nak bagi duit raya. Kekekeke. Duit pun tak mencecah jumlah target. Nak raya rumah jiran tapi......... alamak malunya asdfghjkl hahahaha. *segan*

Aku dah umur 16 so aku kena jadi macam umur aku. Dah tak boleh nak jadi macam 12 tahun. Jiran jiran aku pun tak ramai dekat sini. Semua balik kampung halaman masing masing. Yang aku cuma balik kampung dalam 1 hari je. Sekarang kes pecah masuk rumah dah semakin menjadi jadi. Tu yang aku tak dapat nak stay lama lama dekat kampung -__-



Okey, sebenarnya aku nak cerita pasal new look aku tetiba cerita pasal hari raya pulak. Maklumlah sekarang mood tengah nak berhari raya. Tu yang sibuk cerita gempak hahaha *gempak lah sangat* Oklah sekian. Bye u all.







Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.