UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Friday 9 November 2012 - 3 COMMENTS

Assalamualaikum semua. Harini aku bad mood sikit sebab ada orang yang menggelarkan diri dia 'Anon' menuduh aku yang bukan-bukan bagi orang yang yang gelar diri dia 'Anon' tolong jangan buat andaian yang aku ni copypaste atau bukak page sources orang lain. Sorry, kenapa kau tak puas hati tengok skins aku? aku tengok sources orang?? ehhh, tolong lah jangan jadi budak-budak. SKINS INI AKU AMBIL DARI KAK WANA ADA CREDIT ! TUTORIAL & BACKGROUND SEMUA DARI DIA ! BUKAN AKU AMBIL DEKAT PAGE SOURCES ! aku harap kau faham. NAK BUKTI ? NI LINK NYA. Tak nampak serupa ke?? ada aku edit sampai lebam haaaa? ada? jadi jangan menuduh macam tu lagi.

Aku malas nak bergaduh dengan pasal benda temeh ni tapi sampai kau dah menuduh aku itu ini. Aku bengang lah, bayangkan aku tuduh kau macam tu? kau marah kan? stiap manusia tu ada hati. Tolong jaga perasaan orang tu. Kalau nak tahu sebenarnya pun please sertakan LINK , kau boleh tanya aku kena macam sama semua tu. Bukan menuduh aku macam-macam. Childish betul lah. Tengok gambar bawah ni untuk bukti yang kau menuduh aku.


-Click untuk tumbesaran-

See apa yang dia tulis? dah lah kutuk blog aku sampai nak dia tulis "SAKIT MATA SAYA TENGOK BLOG AWAK". Aku sedar blog aku funky semua tu.. tapi jangan lepas je. Kalau tak suka padam tab blog aku. Lepas tu tak payah datang lagi. Hmmmm. Aku sedih betul orang buat aku macam ni. Yang dia kata aku ambil code kak wana tu betul. Bukan aku ambil dekat page sources dia. Aku ikut tutorial dia okay. Kalau nak tuduh sekali pun biarlah betul. Bukan main tibai je. 

Bagi yang membaca entry ini. Aku mintak maaf kalau terkasar bahasa okay. 





Blogger Sweet lil' said...

This comment has been removed by the author.

 
Blogger Nurul Afiqah said...

orang jeles, biase la tuh..

 
Blogger Unknown said...

Hmmm :(

 

Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.