UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Tuesday 15 January 2013 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum guys, dah 2 minggu tak update but aku asyik tukar skin je. Sungguh bosan dan fikiran bercelaru jadi aku tukarlah. Amacam lawa tak? hee. Kalau lawa hehe terima kasih puji tau ^^ okayla. Actually, ada yang tanya tutorial but aku takde masa nak buat kerja sekolah punyalah berlambak. Sabtu dengan ahad pulak aku dapat offer kerja mungkin start minggu ni. Insyaallah. Mesti ada yang tanya dan berbunyi seperti ini :-

Kerja apa ?

- Promoter lols -,-

Dekat mana ?

- GM Klang, area Bukit Tinggi, Klang.

Soalan paling famous :-

Gaji berapa ?

- Belum confirm, start pun belum lagi HAHA

Tak penat ke ?

-  Nak cari rezeki tak perlu ingat penat dan lelah kan kan kan ?

Amacam ada soalan yang korang nak tanya? okay meh comment. Sebenarnya kawan ayah yang offer kerja tuh. Hahaha, mesti lawak bila korang dengar aku kerja dekat kedai pengantin hahaha lols -.- bukan bermakna aku nak kahwin k . Sekarang twitter aku tengah dilanda Daily Limit. So kena lah tunggu. Esok jadual yang padat so aku kena online malam ni je. Haha siankan aku :/ by the way, khamis ni dapat RM100.00 dari kerajaan. Duit tuh aku tak nak guna untuk enjoy, aku nak guna untuk beli buku rujukan.

Aku ambil aliran Ekonomi Asas. Eceh pakar ekonomi lah ni ? HAHAHAHAHA. Kbai lebiuuu :p

Labels: ,






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.