UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Saturday 23 February 2013 - 0 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hahahahaha tolong jangan salah faham dengan title entry tuh hoho. Weh sekarang memang tengah musim Infinite he? asal semua tergila gila ni hahaha. Aku pun dah jadi gila, mula mula fans U kiss sekarang dah jumpa Myungsoo mulalah nak jadi fans dia pulak. Walaweii handsome gilo ._. tu yang tak tahan tuh tengok muka dia haha sakai asdfghjkl. Bila Infinite nak datang Malaysia? nak pergi ni, nak duduk tempat VVIP okay hahaha, nanti dia ajak naik pentas har har lewl.



Seriously, aku tak cam pulak Myungsoo yang pakai baju warna putih and then ada bunga -.- nampak dia macam gemuk pun ada hahaha lol. Tapi baju biru tuh aku cam la XD takkan yang handsome tak cam pulak kan? hehe, video the chaser memang laju kadang kadang sampai aku dah tak boleh nak cam ahli Infinite yang lain kecuali Myungsoo haha sakai gila aku :(


 " Hai Myungsoo, saya teringin nak jumpa awak. Datanglah Malaysia okay. Tak datang Malaysia saya cari awak dekat Korea haha lol. "

Labels: , ,






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.