UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Sunday 24 February 2013 - 0 COMMENTS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hai hey hoi woi kekekekekeke. Okay harini rasa cam bahagia je lol. Haha tengok gambar bawah ni. Haha, bias dan bini bini L yang lain jeles hahaha -.- kesian kan? :p tengok ah tuh apa aku tulis grrrrr.



Another one, aku berjaya type dalam tulisan hangul to Kim Myung Soo. Kalau dia reply lagi aku happy hahaha! sayang betul aku dengan Myungsoo ni. *Tolong Jealous* keke. Harini homework semua dah siap, so aku enjoy ah tak payah buat kerja sekolah semua. And now aku tengah makan /ayam goreng/ lol. Masak sendiri eh :p



Seriously, Aku baru perasan dalam video She's Back sandle Myungsoo tertinggal. Hahaha lawak gila k. Cuba korang tengok balik vidoe tuh hahahaha. Ingat nak compose gambar tapi internet slow. Jangan lupa tengok eh haha seriously confirm korang gelak lol.


Okay ni yang buat aku bangga, Time tu tengah search L.Kim @INFINITELKIM. Tetiba keluar aku and then bawahnya Kim Myungsoo. Happy gilo ._. tahu tahu je aku isteri dia haha lol.



Oyeah tengok lah tu ada yang mention; hehehe, dia tahu ma aku isteri myungsoo kekekekeke. Rasa nak ketawa je XD hahaha, thanks sebab sudi tahu :p


Esok sekolah okay aku kena prepare barang sekolah. Harini entry paling panjang so aku rasa macam aku sorang je yang baca hahaha sakai belaka. Bye semua Assalamualaikum ^^

Labels: , ,






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.